dinsdag 7 mei 2013

Tag: van 10 tot 1


Tag: van 10 tot 1

Ik heb een leuke tag voor jullie! Hierin komen jullie wat over mij te weten, vanaf 10 tot en met 1. Moeilijk om uit te leggen, makkelijk om te lezen!

10 dingen die ik lekker vind om te eten:
-Chocolade
-Pannekoeken
-Boboti
-Kofta
-Nasi
-Lasagne
-Caramelblokken
-Noga
-Bubblicious (niet eten, maar kauwen)
-Watermeloen (Daar mag je mij wakker voor maken hoor)

9 dingen die ik leuk vind om te doen met Sam:
-Foto's maken
-Filmpjes maken
-Haren stylen of krullen
-Opmaken
-Buiten lopen
-Fietsen naar school
-Lachen
-Shoppen
-Girlz! lezen

8 lievelingsdieren:
-Paarden (lievelingsdier!)
-Honden
-Katten
-Konijnen
-Schapen
-Vlinders
-Dolfijnen
-Zebra

7 dingen die ik niet leuk vind aan school:
-Al het werk
-Dat je niet op je mobiel mag,,, hihii
-Je mag niets drinken in de klas. (eigenlijk wel logisch, maar toch)
-Maandag.....
-Lang lesrooster
-Nablijven
-Slecht punt

6 dingen die ik in de ochtend doe:
-Mijn make-up
-Ontbijten
-Gezicht wassen (douchen doe ik 's avonds)
-Haren doen
-Brood maken
-Blogs checken

5 dingen die ik belangrijk vind:
-Dat iedereen gelukkig is
-Dat er niemand gepest word
-Dat er geen oorlog is
-En dat iedereen gezond is
-En dat er geen mishandeling meer bestaat

4 dingen die ik doe als ik op mijn laptop zit:
-foto's maken
-bloggen
-blog's checken
-mail checken

3 kledingstukken die ik graag draag:
-Broek
-Blouse-achtige dingen
-Shortjes (in de zomer)

2 rare eigenschappen van mij toen ik klein was:
-Ik douchte altijd met een duikbrilletje op, omdat ik bang was voor water.
-Ik nam altijd al mijn nieuwe spulletjes mee naar school, en dan was het aan het eind van de dag al helemaal vies of kapot.

1 wens die ik zou mogen doen:
-Dat  ik niet meer allergisch ben voor paarden, want het zijn dus mijn lievelingsdieren!!!




Vonden jullie het een leuk artikel?
Xx Kiki

Geen opmerkingen:

Een reactie posten